2 timmar

Natt. Jahapp, nu blev jag sittandes är och käkar äckelstepsil.
Illa tvungen när jag (skojjar inte) bara vill gråta varje gång jag sväljer.
Ska det vara så svårt att vara frisk?
Men nu ska jag nog inte klaga mer! jag kunde ha varit värre.
Jag kunde ju ha brytit benet också, eller armen.
Då hade de inte varit så roligt.. eller så enkelt!
serrö jag kan tänka riktigt posetivt!
Imorgon... eller ja idag. Blir att stanna hemma och sova, plugga och
lata mej i soffan.. och sova.
Låter mys, speciellt att plugga, för det har jag längtat såååmycket efter! haha.. inte

Matteboken plockas fram och jag får jobba ikapp alla miljoner sidor och matteläxor. yes

nu måste jag faktiskt ta och sova, nattinatti

bild från skolavslutningen 2011.. man har ju inte förändrats lite om man säger så?



puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0