Äckligt dålig stil!

Jag skulle prata med en person, men eftersom den personen hade glömt för att logga ut från
sin facebook så satt en annan inne på den.
Jag visste inte det så jag satt och pratade om lite jobbiga saker som jag endast ville ha
sagt till den personen och ingen annan skulle veta.
Efteråt så frågade jag om den personen var med en kompis fortfarande...
"Ne men lilla ronja, de här är inte -------- de här är ju ------"
MEN SÄG DET FÖRFAN INNAN JAG BÖRJAR SKRIVA OCH FLYT INTE MED OCH LÅTSAS
DU ÄR NÅGON ANNAN JAG VILLE INTE ATT NÅGON ANNAN SKULLE VETA,
LÄSTE DU INTE?

Nu mår jag rääääätt kasst nu. Sämre än innan jaojao.
Sen vill inte personen ens erkänna den gjort fel och säger bara massa skit om mej.
suck suck suck

Behöver jag denna behandlig just nu?


klicka för storbild

puss&kram


Kommentarer
Postat av: du vet nog vem....

Ronja, jag erkände att jag har gjort fel, jag bad till och med om ursäkt. men du ville inte svara och inte ta emot dig, så varför ska jag vara snäll coh trevlig när du är töntig och skiter i mig. Snälla förlåt mig. jag ville inget illa.

2012-04-29 @ 18:36:21
Postat av: Isabelle

Nääe på riktigt......

2012-04-30 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0