Back on track

<Som ni kanske ser så har inte jag bloggat på ett tag.
Det är för jag inte orkat för jag mått lite dåligt (tööööntvarning!!),
min dator har varit dampig och det har inte gått att starta den och så
har jag varit i Stockholm och kom hem idag så jag har inte orkat blogga där.
Aja, inte för jag tror någon bryr sej men tågresan gick bra
både upp till stockholm och ner till göteborg.
Inget läskig gubbe börja prata med mej, jag hoppade av på rätt ställe och
fick med mej allt jag hade med - ingen väska snodd.. haha tror jag?
Det enda dåliga med veckan var att min iPhone laddare gick sönder helt och är helt störd..
det gör inte ens att ladda mobilen längre med den </3
Men
förutom laddarproblemet så har Stockholm varit grymt!
Jag har köpt massor av nytt, tex röda jeans, tjocktröja, linne osv i massor.

får ta Stcokholm i ett annat inlägg, orkar inte skriva mer o.O



puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0