det blir bättre..

Okej, om jag ska vara riktigt ärlig så mår jag inte så bra just nu.
* jag mår kasst. fyyfan

jag ville inte ens blogga idag eller något idag och hade helt enkelt ingen lust lägga ut
någon ledsen text om hur livet är och massor av sån skit men nu får det bli det så
om ni inte har lust att läsa kan ni bläddra neråt?

brabra!

ärligt, jag hatar att erkänna när jag blir ledsen.
men nu känner jag att detta blev lite svårt att hålla.
idag kommenterade en tjej som knappt känner mej, som aldrig ser mej
att jag var bitchig och så, och ja, jag vet vem du är.
men båda som har kommenterat hur jag är nu har bara nämt dåliga saker men inte för att vara sån så tycker
jag att jag ändrats till bra saker också, tycker jag då. tydligen inte vissa.
men jag tycker jag har fått mer självförtroende, även detta självförtroende lätt krossas
av en enda kommentar. och nu har det inte varit bara en kommentar.
jag kan prata mer, är inte lika mycket tillbakadragen som förut?
jag har inte bara ändrat på utseendet, inte bara vikten, hårfärgen, sminket och allt annat.
jag vill helst inte ha några mer kommentarer hur mycket jag har
ändrats, och hur dåligt det är.
jag tänker inte bara på mej själv, jag är ingen bitch, idiot eller något annat.

lär känna mej innan ni säger något om mej, bra.

gillar du inte att jag ändrat mej?
synd som fan! för jag tänker inte ändra mej efter dina regler.



Kommentarer
Postat av: Klara<3

Ronja du är nog den jag är mest med, du är verkligen ingen bitch, sånna som säger att du är det på facebook och sånt känner ju inte dig allas!! Ta inte åt dig. Du är en av dom sista jag skulle kalla bitch;**<3 Älskar dig bebii<3

2012-04-02 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0