~ett moln är tillräckligt för att förmörkna hela solen

jag älskar att personer som inte känner mej kommeterar hur jag är.
men okej, får väl acceptera att det inte finns något bra alls med mej.
vet inte riktigt men kanske tar en paus igen lite senare, mår ärligt inte
så bra. vet jag är "löjlig" och massa men orkar inte med såna kommetarer för
jag hatar mej själv och att gång på gång höra det från andra, gör ont ja.
och jag tar åt mej.
försöker att inte låta ledsen och vara så glad som möjligt när jag är med andra
och så överhuvudtaget. jag gillar inte att vara ledsen, och speciellt att berätta det för andra.
isåfall pratar jag med mina närmaste kompisar och så om det,men jag känner
om jag inte skriver det här nu så kommer antagligen alla fortsätta.
men som några har sagt till mej förut "alla får tycka olika" så får jag väl
bara säga "jag vill helst att ni slutar kommentera för jag mår inte så bra just nu"
även det är små och de inte kommeterar så mycket.. så vill jag att det slutar.
nu.
men ni får tycka vad ni vill om mej, men de som inte känner mej kanske inte behöver
kommentera det och så för ja.. ni känner inte mej utan har bara fått en liten uppfattning hur
jag kan vara när ni läst min blogg.
orkar inte skriva mer just nu.
tidigare idag mådde jag ganska bra och glömt de från igår lite för jag var med mina
kompisar som är helt jävla bäst i världen. men hej hej bloggen, hej hej kommetarer



puss&kram
eller hur det nu var.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte ta åt dig, du är jättefin och det är bra att du har vänner som stöttar dig !:-)

2012-04-03 @ 17:36:15
Postat av: Amanda

Blir så sjukt arg när jag läser sådant, vafan tänker människorna med? Man skriver inte över internet över huvud taget när det gäller så negativa saker. Jag har själv världens sämsta självförtroende och tar allt för ofta åt mig av vad andra människor tycker och skriver om mig, oavsett om den personen som skriver det känner mig eller inte. Skulle jag få en tillräckligt elak eller taskig kommentar skulle det kunna knäcka mig helt...

Jag vill hur som helst avsluta detta med att jag kanske inte känner dig så väl, vi kanske inte är bästa kompisar eller ens kompisar. Men vi går i samma skola, jag ser dig i stort sett varje dag och jag är väldigt säker på att du är en underbar tjej som förtjänar att må bra.

2012-04-03 @ 18:24:47
URL: http://aboutmanda.devote.se
Postat av: Olivia

Har också blivit kallad för saker och jag vet hur svårt det är att inte ta åt sig. Jag har hatat mig själv och gör det fortfarande ibland på grund av elaka kommentarer. Men du är bättre än dom/den som säger elaka saker till dig. Dom försöker säkert bara sänka dig för att känna sig bättre själva, det enda sättet som fungerar för mig är att FÖRSÖKA att inte bry sig. Man kommer alltid bli dömd av andra, vad man än gör. Även fast man bli världskändis osv. Det finns alltid "haters" eller idioter som gör allt för att få andra att må dåligt.

Jag känner ju inte dig men FÖRSÖK att inte ta åt dig. Lägg din energi på annat. Dom/den är inte värd/värda det när dom/den säger elaka saker. Och jag tycker inte att du är larvig för jag vet hur ord kan såra och hur lätt det är att tro på det dom andra säger. Men bevisa att dom/den har fel! Hoppas det blir bättre!! :)

2012-04-03 @ 18:52:04
URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0