Inte som jag tänkt mej direkt..

TJENARE FOLKET♥

Idag har jag bara varit ute och solat.. jag har bestämt mej för atta försöka bli liiite
brun till sommaren, lär ju inte lyckas, blir aldrig brun.
Sååklart har jag inte hunnit med att göra läxor idag, jag borde skämmas lite!
på fredag har jag fysik prov och praktiskt provi fysik (två stycken i fysik samma dag),
matteprov och SO läxa.
Och så måste jag göra klart ett svenska arbete, engelska uppgift och massa sån skit innan lovet är slut.
eller kallar man ens detta lov?

Får hålla mej borta från datorn och bloggen två timmar idag så satsar jag den tiden på
studier.
(haha var tvungen att skriva det ordet, lät så proffsigt)


haha, bara för jag inte har något liv?

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0