något fel, eller?

Nu har jag varit sjuk i exakt två veckor, nästan så jag ska ha
ett två veckors firande?
Får kanske ha det när jag blir frisk, haha yes
Idag så har jag varit ut och hämtat mina vita converse.
Glååååd, fast hade varit ännu glååådare om jag hade haft betydligt mer pengar
kvar än typ 90 kr..
Jag betalade skorna själv så ao, fattiglapp igen då.
Sedan har jag varit en stund hos Olivia O med hon och Klara, fast gick hem en
stund senare för hade feber och det rann från ögonen typ grät och mådde rätt dåligt.
anyway, ni ska få se bild på skorna såååfooort jag hittat dem.
Tror de ligger kvar i bilen? o.o

aja, ni får bilder på dem efter jag varit på sjukhuset, keey?


oseriös som vanligt då, bjössar på bilden från igår'

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0