Så --- trött på alla omogna....

...... okej okej jag har hållt mej ett tag med att plita ner de här meningarna.
Men nu står jag fan inte ut, så jävla omogna är alla som inte fattar att alla inte
lever efter deras regler att man kan fan ta å skita i vad andra gör och inte gör eller
vad andra är och inte är.
sluta skriv "väx upp fjortis" osv, ni skriver mycket sån skit.
Inte för jag är det, men ni ska faktiskt inte ens bry er.
Okejokej?
Sluta kommentera om mitt liv, juste mitt liv.
Vill inte sitta och vara irriterad på de här så jag skriver bara ner detta lite snabbt och
hoppas ni fattar att jag är ordentligt irriterad på all skit snack! :)

 men pussar på er och hoppas de som säger sånt kan ta å sluta! 



puss&kram


Kommentarer
Postat av: En förvirrad person

Jag förstår om folk kan göra det för du lägger ner med ridningen, låter andra trycka ner dig och får dig att tro du är ful eller tjock jag vet inte vad det är som har gjort att du blivit sådan här förut verkade du snäll och super söt men nu har du blivit en bitch som bara verkar bry sig om sitt utseende. Jag har varit där, osäkerheten som man sedan begraver genom att kaxa till sig och tro man har växt upp. Men snälla Ronja glöm inte vem du är!

2012-04-02 @ 16:27:11
Postat av: Johanna

Håller med h*n över, har aldrig träffat dig men du verkar ha lite dubbelmoral

2012-04-02 @ 23:46:47
Postat av: Linnéa

HAHAHHA pinsamt för er som skiver över!

Inte fan kan man dömma någon som man inte träffat eller känner. ni verkar ju helt pantade rent ut sakt:)



Ursäkta men är ni född i en byhåla eller?..där alla är inavel och inte klarar av livets förändringar?

- Juste tänkte väl det!

2012-04-03 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0