Skolan är inget för mej..

Hejhej!
Jag vaknade för en stund sedan med ont i halsen så jag knappt kunde svälja, helt konstig i huvudet,
täppt i hela halsen och massor av annat, de är rätt mys.
dagen startar bra.
Jag har varit ner en sväng i köket och letade "Varma Koppen" det är som en soppa man dricker.
För jag lär ju inte kunna äta något som en vanlig person just nu känner jag.
Jag har kokat massor av honungsvatten och efter jag har skrvit klart här så ska jag ner
och se på Ghost Hunters och gårdagens Big Brother medans jag dricker sjukt mycket honungsvatten.
Både för att bli mätt och för att fixa halsen litegrann.
Det enda vi har hemma som man kan dricka och "äta" är soppa, usch
blir inget med det för mej ivarefall!
Jag kör en "dagens outfit" lite senare också, och idag är det bara
myskläder på.

Idag blev det ingen skola som sagt, kanske ni ser uppe?
alltså kommer jag få IG i en svenska uppgift om jag inte gör den snabbt
på någon rast. Måste komma ihåg och göra det då!
Yees, nu ska jag gå ner och mysa ner mej i soffan och se på tv.


pratar med Klara i telefon

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0