Om du är ledsen, var inte ensam. Om du är ensam, var inte ledsen.

får ta tag i detta nu, sluta deppa och se till att sminket som har runnit
tvättas bort. sådär ja, får se lite gladare ut, lite mer normal. glad. spela glad!
så allt kommer fixa sej, yes. allt kommer bli bra igen!
le. ja le stort. ja. spela glad.
första delen av eftermiddagen var jag instängd på mitt rum och typ dog litegranna.
inga detaljer, bara sådär att mitt smink typ smeta ut sej i hela jävla facet och jag
satt som en annan idiot, själv, och funderade. nu har jag suttit tillräckligt mycket själv och
tänkt så har börjat prata lite med några personer som var typ.. oroliga för mej. älsklingar.
men nu ska jag försöka vara glad, så kanske inte någon annan bryr sej om de här problemen.
Jaaa, vet att ingen kommer bry sej, eller så kommer någon person med lite för mycket luft i
lungorna som bara är tvuuungen att kommentera någonting på detta inlägget.
men nu har den personen backat ur den idén för jag förutsåg det.
hihi!
nu ska jag dra å duscha, sedan sova.


orkar faktiskt inte visa mitt fuckade face just nu och eftersom några föredrar
mitt dåvarande jag då varsågod! här har du ett års gammal bild.

puss&kram


Kommentarer
Postat av: elin

Lägg av nu Ronja!

Skärpning!

Du är en super tjej, helt underbar! Alla kommer in i sånna depp perioder, tro mig. jag har varit där både två och tre gånger. Men försök ta dig i kragen, bli lite arg för i helvette! Låt ingen trycka ner dig, vill dom dig något ska de sägas face to face, de kan du meddela dom osäkra jävlarna som gör dig illa. Du är super snygg, helt totalt jätte fin!

2012-04-03 @ 22:29:24
Postat av: Annonym

Man ska aldrig spela något. man ska VARA något. det är okej att vara ledsen och må dåligt, de gör PRECIS ALLA TONÅRS TJEJER. Till och med mig själv. det är okej att känna, såren läker. till sist men det tar en tid. och tänk inte på det 'illa'. Le inom dig och tänk inte så mycket, MEN gör inget dumt!

2012-04-06 @ 21:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0