Vårdcentralen imorgon

Heja mej! jag klarar detta!
De hemma har tvingat mej att åka till vårdcentralen imorgon för jag blir aldrig bättre.
Jag hatar sånt, om de ens försöker sticka en nål/spruta eller någon sån skit så ska
jag se till att bli frisk själv och skita i allt med sjukhus.
Och inte nog med jag har lite småpanik över imorgon så ska de hemma sitta och
säga att jag kanske får pencillin.
Och det åt jag tre gånger per dag i tio dagar i somras, och vill inte ha det igen!

Aja, får se till att fixa allt innan veckans slut.
För mina mentorer tror inte att jag är sjuk utan skolkar och fejkar.
Aao sure, vem fan vill fejka och sitta hemma själv i en vecka och uppåt?
skärpning! de har aldrig sagt så till någon annan i klassen så varför går de på så mot mej?



puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom kanske tror att du fejkar i med att du är med vänner på helgerna? (:

Dock tycker jag att på en helt så får man vara med någon trotts sjukdom!

2012-04-22 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0