Berättar om nuvarande kategorierna.

Mina videos
Här lägger jag upp evetuella videoinlägg och annan skit jag kan få
för mig att lägga ut på youtube/videofy.
Aja, ni fattar.
De videos jag har gjort!

New in/I want
Här lägger jag upp saker jag har köpt eller saker jag vill ha.
Ni fattar nog..

Om mig
Jag tror bara det andra inlägget kommer vara med.
Där jag skriver och berättar om mig själv.
Men om jag lägger upp tio fakta så kommer det finnas där osv.

Outfits
"dagens outfit" bilder och sånt.

Photos
Här läggs mina bilder upp.
Jag kommer bla låna från weheartit också men
de bilderna finns inte på denna kategorin för här
finns bara mina egna!

Vardag/övrigt
Här finns de vanliga vardagsinlägg, weheartit bilder, och allt annat
som skrivs om.
Ja, typ allt annat förutom de som finns där ovanför.

Örongodis
MUUUUSIK!
Jag kommer dela lite av mina favoritlåtar, och de finns här.


bilden är exakt 1 år gammal... vi kan ju säga att jag ändrats..?

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0