c'mon let's go!

Efter ha suttit hemma och varit sjuk i tre dagar har jag fått nog.
Varefall jag är sjuk eller inte, jag ska ut ur huset!
Efter maten drar jag med till stallet för att träffa
Matilda.
Jag ska nog inte in i stallet och krama hästar så det blir nog bara vanliga myskläder.
Orkar fortfarande inte tänka tanken på att ha vanliga inte mjukiskläder.
De här tre dagarna har jag bara haft min OnePieace på mig och mina sovkläder
för jag har inte orkat ta på mig jeans, en vanlig tröja eller annat sånt man har
i vanliga fall ute bland folk.

Anyway, jag vet att det inte har varit någon vidare bra bloggning
de senaste dagarna.
Delvis dör jag har varit sjuk och inte haft lust att skriva något seriöst.
Men ja, jag har skrivit litegranna och de får man nöja sej med att
jag skriver då och då, det är ju faktiskt min blogg och det
blir ju roligare om jag bestämmer själv när jag skriver för då får ni roligare inlägg.



puss&kram


Kommentarer
Postat av: Olivia

Gör du bloglovin byten? :) Om du följer mig så kan jag följa dig. Kommentera på min blogg om du vill så lägger jag till dig direkt! (förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-23 @ 12:47:16
URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0