Dagen

Rubriken skriker "INTRESSANT" osvosv

Nä, ärligt talat orkar jag inte sitta och tänka ut en
"intressant rubrik" som alla tjatar om hela tiden.

Bläblä, efter senaste inlägget har jag gjort en del saker
jag trodde att mitt mobilinlägg hade skickats där jag skev om jag skulle
ut och springa och sedan mysa i stallets café resten av dagen så ja.
Får ta det igen.
Idag har jag varit ut och joggat.
Jag skulle ha dratt ut och joggat 3,5 km men Matilda ville inte möta upp mig
någonstans eller springa så jag fick springa med Zorro till stallet sedan gick
jag, Matilda och Zorro Porro i skogen till Brandsbo och runt.
Efter vi gått någon kilometer så kom vi tillbaka till stallet och så
lämnade jag Zorro till Lars och fick en påse ridkläder sedan åkte Lars hem med Zorro.


bild från dagen

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0