För trött för att äta

Jag har verkligen inte varit matsugen idag!
usch nä.
Efter ha sovit i 6,5 timmar superdåligt så var jag helt slut
när jag vaknade.
Och har varit trött hela dagen.
Jag tillochmed glömt bort att känna hunger och därför har jag
glömt att äta.
Så kvällsmaten blir min frukost :d
Och jag är inte ens hungrig nu heller, efter inte ätit på typ 23 timmar.

Strange.

Men om det är något annolunda så är det att jag har superont
i huvudet och helt skum i kroppen och skakar från och till.
Och på det har jag varit ute och joggat.

Äcklig, yyyysch.
Eftersom jag inte varit hungrig så har jag inte känt för att äta,
så det är därför jag inte ätit på hela dagen också.


old pic

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0