Här har vi en grymt trött tjej

Är grymt trött!
Hade en kort skoldag med fyra lektioner.
Även det bara var fyra lektioner så kändes det som den aldrig tog slut,
varit så där trög och konstig.
tuggummi.
Idrotten var sjukt kul!
Vi hade stryke- och fysträning med en i nian.
Det var olika stationer som innehöll bla;
sit ups, armhävningar, rygglyft osvosv.
Man blev väldigt trött, men det var kul och man var
lite glad efter när jag inte gav upp på passet.
Och när jag kom hem joggade jag en snabbis i det
mysiga vädret! :)


Jaja, imorgon har jag ett stort Svenska prov.. som jag inte pluggat till än.
Jag låg i sängen och skulle ha mysigt med boken och ha täcket över mig,
ja.. ni hör ju själva hur dumt det är när man knappt sovit i veckan.
Men måste gå och försöka plugga lite nu.. tåkigt liv.


klicka på bilden för att förstora

bild på en gammal header.
JAG HAR EXTREM BILDBRIST!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0