Korkat!

Okej okej, jag har precis kommit hem från Olivia.
Jag, Emmsi och Olivia var och fikade på Espresso House i stan.
Det var jättemysigt, och jätteroligt!
Ett härligt avslut på lovet.


Åhhåhåhå! såg ny text på min frapino.
ja.. jag läser alltid texten :d


Emmas;
mudcake och iste
Olivias; Frapino
Ronjas; Frapino

Men nu då, korkskruvar!
Fick låna Olivias locktång så nu ska jag testa den lite och se om de
blir något bra då.
Jag har aldrig lockat mitt egna hår ;o
Får iaf testa och se om de blir något bra.
Har lust att locka lite till skolan imorgon men om jag är verkligen sämst
så blire vanligt platthår eller uppsatt.

Men ska lockelilocka nu!
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0