Lat tjej!

Känner mig så lat!
har inte gjort annat än suttit i rummet, provat sommaroutfits
och hoppat runt ensam när jag dunkat musik.
Har inte ens ätit idag, inte ens en frukt.
LAT.
Får fan ta tag i detta och gå ut och jogga.
Vene om jag ska springa imorgon men om jag inte gör det så
är jag nog med någon kompis, den sista lovdagen ♥

Fast innan jag ger mig iväg ut så måste jag fixa bästa spellistan på mobilen!
De senaste gångerna har jag råkat ha med världens lugnaste låtar med och
det är bara jobbigt och tråkigt att springa till.

Ajaah, bloggar mer ikväll ♥


bild från maj 2011 när jag hoppade 1 meter på Naiomi.
btw, rider inte längre :d

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0