Nytt smink behövs!

Den andra mars så åker jag, mammis, Linnéa och Erik till Ullared.
Då tänkte jag (om de finns något bra där) passa på att köpa mig massor
med nytt smink.
Behöver mascara, puder, ögonskuggor, rouge, eyeliner, concealer, lite penslar och
ögonbrynspenna.

Jag har redan allt det hemma men;
Mascara - har man aldrig för mycket av
Puder - håller på att ta slut
Ögonskuggor - har bara fyra dåliga
Rouge - fel färg, för mörk
Eyeliner - KASS, rinner och kletar ut sig
så fort man får tårar i ögonen och så är penseln dålig.
Concealer - snart slut + vill ha flytande i tub
Penslar behövs.
Ögonbrynspenna/puder - har konstig färg ;s

Detta är väl min inköpslista för Ullared?
Sedan efter Ullared blire att åka uppåt till Stockholm och kanske
blir det att köpa lite där också!
Har så sjukt lust att besöka Monki och Newyorker nu, och
självklart alla andra affärer som finns där men inte i Trollhättan.



puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0