Om mig;

Okej då börjar vi!


Ronja Viola Elfrida Kauppinen.
Jag är tretton år, fjorton om en månad, och bor i den pyttelilla staden Trollhättan.
Jag växte upp i Göteborg men 2008 så flyttade jag hit.
(Och nej, jag är inte finsk eller bott i finland osv bara för jag har finskt efternamn!)
Ja, det är ganska störande när alla tror jag
är finsk och vissa säger tillochmed
"Oh, jag har varit i Finland"
och sånt. Och vad vill man ha sagt med det?
Jag kan lika gärna säga, "coolt jag har varit i Norge"
bara för man har ett norskt efternamn?

Anyway.
Jag älskar att shoppa, fota och hålla på med smink.
Hihihi, varje gång jag är i stan så måste jag köpa någonting,
även jag inte behöver det.
Att fota är bara sjukt kul, även jag inte vet riktigt varför.
Smink smink smink.
Jag kanske inte är bäst på att sminka men jag
tycker det är extremt kul att hitta på olika sett att se ut och uppfattas.
Och jag kan inte gå utanför ytterdörren utan smink för jag känner
mig så extremt ful.

Jag går inte i någon speciell sport längre men för ett litet tag
sedan så gick jag i ridning.
Jag och mamma hade en häst, som numera är mammas häst
som heter Naiomi.
Jag gick i ridning i fem år.
Förut så har jag gått i gymnastik (en jättekort tid) och konståkning (ett år / ett halv år).
Om jag ska vara ärlig så var jag riktigt kass
på konståkning..!

Men ska dra nu, ska se Big Brother!


bild på en av familjens hundar, Zorro.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0