Överlevnadstest på hög nivå!

Från klockan två till halv tio... Inget internet... Inget liv

Hejheeej!
Förlåt för jag inte har bloggat någonting idag, men mitt internet har varit
av och jag har inte fattat förrän klockan halv tio hur jag skulle få igång det.
Haha, jag har verkligen varit nolifer idag.
Suttit och jobbat matte 1,5 h och bara jobbat.
Det är så inte jag att sitta och vara koncentrerad så länge, max fyrtio minuter
sedan är det ganska kört.
Eller ja, efter en stund satte jag på musik och sjung med låtarna
men jag fortsatte att jobba.
Om jag hade något rätt vene jag riktigt :d

Efter matten belönade jag mig själv genom att gå ut och fota i solen.
Även det var extremt blåsigt och jag höll på att flyga iväg varje gång
det på en vindpust så var det härligt med sol!
bilder kommer upp senare ikväll!


jättegammal bild!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0