Såhär ser det ut i mitt rum just nu..


Eller nej, såhär ser det inte alls ut som.
Den enda likheten är att datorn är på sängen och lysar.
Sedan har jag inte massa bilder på väggen format som ett hjärta,
sängen attackerad av små lysande lampor och gosedjur och en gitarr på sängen.

Jaa.. Jag har inte ens släckt lampan än så det finns inte någon likhet alls
förutom den där datorn.
Men nu ska jag gå och tvätta bort smink, tvätta ansiktet och borsta tänderna osv
så ska jag snart gå och dejta sängen, som jag gör varje natt, rawr..
haha.. nä orkar inte med mig själv just nu!! ;')

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :)

2012-02-22 @ 16:53:50
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0