Startar om bloggen!

Sådär ja!
Efter ha haft denna bloggen sen Oktober 2010 så kände jag att
det var lite sådär att ha så gamla inlägg
och ville starta om den.
Så jag tog bort alla 798 inlägg jag skrivit (41 sidor) och så
har jag tagit bort 20 sidor med bilder, dock
inte alla för jag orkade inte, haha.
Jag har fixat en ny bloggdesign och bloggheader,
håller på att skaffa mera länkar och fixar ordning kategorierna
så det blir lätt att hitta det du gillar att läsa om.

Detta blir nog en foto, video och blogg där jag skriver om min vardag,
vad jag tycker och lite outfits osv.
Kommentera gärna in vad du tycker om vad jag ska skriva om så
den blir roligare att läsa senare, när jag skriver mer!

Ska strax skriva ett inlägg om mig själv, hare gött ♥



puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0