Harder better faster stronger

Hejhej!

även jag helst av allt nu skulle vilja krypa ner under täcket och sova så får jag
inte! även det bara blev 4,5 timmars sömn inatt.
Är helt slut. Och ganska pissoff för jag gick upp
sjukt mycket för tidigt bara för att stå i 40 minuter för att
locka håret men efter ha gått till skolan har de lagt sig platt
och ful så det såg helt ofixat ut.
Hatar mitt hår sååååååhäääääär mycket just nu :c
Anyway, första skoldagen vare idag då!
Helt okej, klarade mig levandes igenom dagen ganska bra faktiskt.
Förutom fettrött och ont i huvudet.
förlåt alla som jag har varit en jävla bitch mot idag ♥

Men nu måste jag sätta mig med mitt mina läxberg!
ska bara hämta honungsvatten, macka och sedan fixa fint på
skrivbordet så kan jag jobba några timmar.. med pauser.
Ska till Stockholm så har det feta svenska provet innan alla andra,
är jättenervös. Har inte tränat än och det är på torsdag!! :d


Emmsi, jag och Olivia

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Heej! :)

Nu är de 3 vinnarna i min Veckans Blogg tävling dragna, kika in och se om du blev en av dem lyckliga :D

Direktlänk: http://evvesliv.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-v9.html#comment

Vann du inte?? Oroa dig inte, anmäl dig bara igen!

Kramizar Evve!

2012-02-27 @ 17:15:30
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: A girl

söta... :D

2012-02-27 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0