"åh jag är så ful!"

"ååååhh jag vet att bilden är ful"
"ful som vanligt"
"FIN/FUL"

Det är fan de vanligaste bildtexterna som finns.
bara för man ska få kommentarerna "nej gumman du är finast"
Ge er förihelvete, väx upp!

jag vet att jag själv skrivit "fin/ful" men det var sjukt länge sen... Januari.

men seriöst, varför lägger man upp en "jätte jätte snygg" bild på sig och
skriver så?
omoget, barnsligt, uppmärksamhets kåt?
Man kan välja att välja mellan att inte lägga upp bilder på sig själv
om man nu är "superful" eller skita i alla de jävla äckliga texterna ingen bryr sig om.
Så enkelt är de pojkar och flickor.

hihi, förlåt om jag låter irriterad och sur, men detta gör mig ganska
arg.
lägg ner med sånt bara :)



puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0