Vilse i skogen..

"jag och Zorro på upptäcksfääärd!"

idag var jag ut med Zorro i skogen, vi skulle bara vara borta en timme
och gå på en helt vanlig stig.
Men då fick jag för mig att ta en helt random väg upp i skogen.
Där det inte fanns stig, torrmark eller något annat...
ja, dit skulle jag. I blötmarken och in bland träden.
Jag kanske gick in i skogen uppåt en kvart innan jag kom på att jag var tvungen att vända
tillbaka hem för jag skulle äta strax.
Jahapp. Vänder mig om och inser jag har ingen fkn aning om vart jag är.
Höll på att leta hem i skogen aslänge, typ 30 minuter eller mer, innan jag tillslut
hittade stigen hem.
smartigt!

ibland börjar man undra hur jag tänker?



puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0