forever alone, bokstavligt. <---

FREDAG KVÄLL. FREDAGS MYS. FAMILJEKVÄLL. OSVOSV
Fredags kväll, right. Fredags mys, inte direkt. Familjekväll, vafan sitter alldeles själv.

Sitter fan hemma alldeles själv, som vanligt.
Om jag inte är med kompisar då, men annars är jag hemma själv.
Fyfan de är så jälva tråkigt.Är inte hungrig, vill bara allt som finns i köket.
Därför så har jag låst mig fast vardagsrummet så jag inte
ska gå och äta upp allt..
Jag har inte orkat göra något att äta så har bara druckit en
halv drick yoghurt till frukost och ätit två små tacos med sallad och ananas.
Igår köpte mamma marabouchoklad hem och jag vet vart det finns...
Aså, de får skylla sig själva att de lämnar mig hemma själv med massa choklad
hemma, okejokej?

pussar, ska gå och tjocka mej!




puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0