gult är fult.

okejokej, smartis tjej här.
Såg på Big Brother att de drack äggula och jag trodde
de överdrev om att de var äckligt osvosv så jag var bara tvungen att testa själv.
Vi säger då, det var något av de äckligaste jag smakat.
Jag är seriöst!
usch usch ussch.
har film på det men haha.. ful.


Anyway. SKOLA.
Idag dissikerade vi en räka på biologi, muuums eller något sånt.
Mådde mest illa och så men var inte så jobbigt som jag tänkt de skulle vara.
Men jag rörde inte eller var nära den äckelrosa räkan. Fyyyfan.
Imorgon blire att starta dagen med att dissikera en bläckfisk.

kom ihåg;
ät ingen frukost
dö inte

aså, nu håller mamma på att prata i telefonen.
Och hon har pratat i sisådär 2,5 timmar?!!
hon ska ju färga mitt hår idag, eller hur blev det med detta?
blir arg om hon säger att hon inte tänker göra det, efter ha lovat i två veckor.
Nu fan ska hon färga tycker ja..

image description
sisådär GAMMAL bild?!

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Matilda Tilly (:

Äggulor är inte speciellt gott alls faktiskt, men tricket är att lägga glaset rätt långt in på tungan och bara låta det glida ner och svälja det. Då blir det inte så mycket smak på tungspetsen och det är den man reagerar mest på :O

2012-03-13 @ 22:52:25
URL: http://cookievirus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0