Hemma igen!

Idag har jag varit hemma från skolan.
Precis när jag skulle upp och gå till skolan så kom mamma och sa
jag inte fick gå till skolan.
Så jag fick stanna hemma.
Idag åkte jag till stallet för första gången på någon månad och
red lillflickan.
För er som inte vet, mammas häst, vi delade på henne förut
men efter jag slutade så blev det mammas.
Jag testade henne lite i ridhuset; skritta, trava och galopperade lite
och träna övergångar, vägar och lite sånt.
Hon gick super i formen vilket förvånade mej lite med tanke på hur
jag är nu efter inte ha ridit på ett tag. . .
Efter jag varit ett tag i ridhuset skrittade jag ut med långa tyglar ut i skogen
och njöt av solen. myyyyyys!

hade framme egokameran på mobilen, då blev Naiomi en aaaannniiing nyfiken.


nu ska jag dra och duscha, byye

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Line

Hej!

Har du något bra musiktips? :)

Vore jätte gulligt om du kunde tipsa

mig om dina favorit låtar!

2012-03-21 @ 20:33:04
URL: http://liinedalen.blogg.se/
Postat av: Elin

Du var ju jätte duktig på att rida när du red så de är klart de sitter i :-D hoppas du kommer tillbaka till stallet :-)

2012-03-22 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0