Skrik, klag, skrik, jubel. shut up bitches!

"förlåt" för jag inte bloggade igår, hade lite fullt upp.
Var i skolan och hade megamycket prov och läxor, efter skolan
så åkte jag och Klara till stan och så åkte vi en liten bit med Johan, William och
Niklas som åkte i samma buss.

På stan så gick vi först och kollade kläder och så, fast vi hittade
inte så mycket förutom ett linne. Fast de köpte vi aldrig kom jag på nu.
vi glömde bort de o.o
Aja, sedan fikade vi lite på Espresso House..
Känner det börjar bli lite för ofta jag fikar där nu!

Haha, aså det är jättekul att bara sitta och kolla ut genom fönstret och kolla
ut på gatan i stan.
Vissa leker någonting och går med en ful mössa och överdrivet hängande mjukis
osv. disssssss!



Anyway,
efter ha fikat så gick vi och köpte energidricka och satte oss och
vänta på bussen.
Alla stirrstirrade på oss, som de aldrig sett två tjejer som haft
vääldigt kul förut.
Typ som två gamla tog typ 5 minuter på sig och gå över bussvägen eller vad man säger,
heeerreee! ;')
Och när vi skratta som mest fick jag för mig att dricka så gjorde Klara en min...
Typ spotta ut allt och alla på hela busstorget eller vad de heter kollade på oss när vi
skratta.
Vad vill de oss? :D

Och på kvällen var de småbarns disco.
 Ganska mycket skrik och så men det var kul om man
bortser från huvudvärken osv.



fiiiina bilder från igår.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0