Snyggt gjort!

Heej, idag så var jag liiite lat.
När klockan ringde kvart över sex så struntade jag i den och
somande om, vilket jag inte borde gjort!
Vaknade tjugo över sju nästa gång och då var det bara tjugo minuter
kvar tills jag skulle gå och femtio minuter kvar tills jag skulle börja.
Ingen här hemma ville köra mig så jag blev lite på blääigt humör så jag strunta i att
skynda mig och gick hemifrån tio över åtta (när vi egentligen börjar) och
kom till skolan fyrtio minuter för sent för jag inte orkat gå snabbt alls.

Ajaaa, jag skulle haft svenska prov idag men eftersom jag är
så flirtig med mina lärare så fick jag ha det på tisdag istället.
haha, nej.. jag flirta aldrig med min lärare, lovar.

Så ja, skolan var rätt chill.
På Eget Arbete så satt jag och Klara i ett eget rum för vi kunde inte koncentrera
oss i det vanliga klassrummet. Men eftersom jag inte var så "arbetar humör" så
började vi prata, göra videos och typ dog av skratt.

Vi hade kommit försent till lektionen och så leta vi; jag, Klaris och en lärare upp ett
grupprum jag och Klara kunde sitta i och när vi hitta ett så kom jag på.
fan, jag måste hämta min penna.
så jag sa "Aså, jag kan inte jobba utan min penna så jag måste endå gå"
Läraren bara skratta och gick ut och låste in oss.
Jag och Klara löste pennproblemet genom att bryta av hennes penna!
fast sen kom jag på att jag inte alls behövde en penna för vi prata ändå bara,
jobba ingenting alls.

Anyway.
När jag skulle gå och och klaga på en för hennes blondhet så skulle jag
gå in i deras klassrum men precis när jag skulle in så slängde en igen dörren
och låste.
"välkommen in"-känslor.
Jag och Klara gick iaf in i klassrummet och prata med Julia och Isabelle samtidigt
när åttorna spelade Justin Biebers låtar i högtalarna och låtsades kasta ut en
stol på barnen utanför.
Juste, jag måste faktiskt packa nu!
Drar ju till Ullared och Stockholm imorgon, bloggar mer ikväll.
Ses bitches

 
kass mobilbild --

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0