tillbaka - gammalt in till nytt

heeejs alla små!
nu har jag äntligen orkat logga in på bloggen igen och nu får jag
blogga lite.
brabra!
igår gick jag hem från skolan vid tolv och när jag kom hem så
sov jag bort heeeela dagen, fram till halv åtta.
Dock kunde jag inte sova på natten så somna runt halv två och vaknade vid
ett något idag.
vadå behöva sova ut?
direkt när jag gick upp tjatade mamma om jag är tvungen att
äta och sova, och bara för jag inte gör något av de särskilt bra
så är jag sjuk hela tiden. Men jag har överlevt änsålänge?
Bara fått kväljningar, yr som fanskapet själv och massa iförrgår.
Inge meer.

Idag har jag typ inte gjort så mycket, bara "pluggat" och chillat massor.
Imorgon blire att gå till skolan, suck..



Idag hittade jag ett par jeans från 2007/2008.
OMG.
De passar än idag, och har inte haft framme de sen 2008.



puuuuussssss&kraaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0