Alla har ju likadana kläder!

Tjaah!

Jag orkar inte med att vara med någon alls just nu, blir en dag för mig själv då!
Strax blir det att ta en promenad med min hund och sedan ska jag städa mitt "badrum" och
mitt rum. För det behövs.
Vet inte om det blir Överby imorgon heller, för vill inte slösa pengar här i trollhättan.

Har ni tänkt på här i trollhättan (och andra små städer) så har alla likadana kläder?
Alla går i Gina Tricot, Bik Bok och H&M.. och såna affärer som finns här.
Eftersom det inte finns så mycket här så går ju alla i samma kläder.
Jag är en sån som inte vill gå och se ut som den tjejen en meter bort.

på tubin hade alla tjejer likadana "genomskinliga", "håliga" (kommer inte på bättre
ord just nu...) linnen med en bandou under.
Alla vill de likadana ut eller?

Nä om jag ska shoppa mycket eller överhuvudtaget slösa pengar på kläder
så blir det i Göteborg eller i Stockholm.
Och i sommar så ska jag till Stockholm så det blir la då jag shoppar som mest?
Men ska ut med Zorro Porro nu, bye!



puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0