Back on track - in school

yeeah!
ALLA MVG BARN KAN TA Å KOLLA IN ETT ANNAN INLÄGG OCH FÖRSTÖR INTE DETTA FÖR MEEJ! :D

Jag är typ säämst i skolan men igår fick jag 17,5/20 på mitt matteprov
(mitt bästa resultat på ett matteprov i sjuan)
I SOn så fixade jag läxan läätt, yesyesyes
Idag hade jag engelskaprov och det kändes heeelt okej!

+ att min mentor sa jag blivit mycket bättre i skolan efter samtalet
och räckt upp handen ofta och så.
jag har inte läst läxor och sånt mer än vanligt men de är la bra att hon säger sånt ändå?

*happyfaace*
jag kanske behövde några bra "skolresultat" för att bli glad..
ser så ut!

bloggar mer om dagen efter jag duschat och fixat mitt hemska hår som jag
inte ens kan platta för min sötis bästis har min plattång :*


bild från igår när jag plugga till engelskan

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0