Ett tag sedan jaaaao

idag var vi på biblioteket med klassen.. och vi var tvugna att låna en bok.
Det var ett tag sedan man var på ett bibliotek? två år sen, minst.
Aja, jag tänkte låna en bok med två meningar på varannan sida, men min lärare
blev irriterad och sa den var för "lättläst" pfffft vad snackar hon om?!
så jag fick bara ta någon.. "syskonkärlek" blev de då.

Idag hade jag matteprov och sånt också.. riktigt  segt!
kunde inte skriva typ någonting för kunde inget.
tagga omprov på fredag då! :D


rätt ska vara rätt, right? ^
                                   !

skön lärare man har asså

nu ska jag försöka fortsätta att plugga, okej jag måste plugga inget får stoppa meej!

puss&kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0