failat inlägg

Sitter här ensam och tråkar.
Lyssnar på musik så hela jävla rummet skakar, tur att ingen stör sej på
sånt längre.. antar de börjar bli vana med att taket dunkar?

untz untz untz untz

aja jag började inte skriva bara för att få fram massa tråkigt skit som
inte är värt att läsa ändå.
Eller förresten.. jag glömde bort det extemt bästa inläggsgrejet som jag tänkte på förut
men då kör jag på inproviciation (stavning?) för det funkar också...
fast kan inte tänka just nu så skitsamma, ska dra och duscha och så.

på fredag drar jag till turrebulle kebabrulle (Turbin) med kompisar. taggelitagga
                                                                                                 igelkott



puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0