Jag älskar den här tjejen.

 du är världens finaste, underbaraste och snällaste person någonsin.
jag kan inte beskriva dej, det skulle ta evigheter...
och jag har bara en halvtimme på mej!
så får göra detta lite snabbt.

Klara Klarutt Bebii Klingberg;
Sötaste lilleplutten man kan hitta i hela världen!
man vet verkligen att det man säger stannar hos henne och jag kan
prata om allt, hur jobbigt det än är. jag vet att om inte jag säger det till någon annan
så får ingen annan reda på det.
vi har aldrig tråkigt. inte ens när du blir täckt av alger så är vi ledsna.
hihi (a) 
gör det bästa av situationen




bästaste älskling ♥

även vi inte varit nära kompisar i flera år så tror jag vi känner varandra väldigt bra ändå.
jag kom ihåg första gången vi var ensamma med varandra.
ibörjan av Januari, på jullovet.
vi var hos mej, fyfan vad kul vi hade.
lite smått flumma var vi då?


ja det var ett tag sedan ja.






första doppet 2012, 1 maj.
redigt snyggt hopp jag gjorde......


tack för du finns vid min sida, utan dej skulle jag inte vara samma ronja jag är idag.
pussar på dej.

puss&kram



Kommentarer
Postat av: Klara<3

Aww vad du är söt!! Älskar dig enormt mkt går inte att beskriva!;D

Samm här utan dig skulle inte jag vara den jag e dag^^ va kan prata och skratta om allt och alla xdd<3



Viste att den första bilden du skulle ladda upp på din blogg var deb när jag ramla.. Hahahahahahahaha<3

2012-05-02 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0