några saker du kanske inte visste om mej

okejokej, jag har rätt tråkigt och orkar inte skriva något überbra inlägg så här
får ni reda på lite saker ni kanske inte visste om mej.

1. jag är mobil, tuggummi å facebookberonde.

2. jag klarar inte av när folk smaskar med tuggummi eller inte kan
äta "okej". det är bara äckligt!

3. när jag är ensam hemma så höjer jag basen, dunkar hardstyle och
dansar och sitter inte stilla. jag finns överallt i huset

4. jag vill ha en labret!!
(en piercing rakt under underläppen)

5. jag är rädd för väligt mycket.
småkryp, mörker, osv osv och är väldigt lättskrämd.
jag kan absolut inte gå ute i mörker själv utan att prata i telefonen och
ha panik.

6. Ibland kan jag smsa en, men sen komma på att jag inte orkar smsa
så jag blir irriterad när den svarar ;s

7. jag har väldigt dåligt självförtronde.
(det kan man inte tro så mycket egopix jag tar...)

8. jag har bott i Göteborg, men flyttade till Trollhättan för 4 år sedan

9. när jag är trött är jag antigen superglad och konstig eller lättirriterad och inte
så rolig att ha och göra med..

10. jag har egentligen 2 par glasögon men jag använder bara
1 par för mina föreldrar valde ena paret och sa inte till mej och jag
ser extremt ful och tantig ut i dem så har aldrig använt dem.
(de får skylla sej själva!)
någon gång ska jag ta mod och visa bild på dem.

11. jag kan visa bild på mej osminkad.. ibland.
men när det gäller video/webcam eller irl så går det
inte.

12. många säger jag låter som en bebis.
bra eller dåligt? haha

hade inte något mer tror jag inte, blev nog lite mer än jag först tänk mej..
hihi, jaja!


fin och oseriös bild på mej.

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Olivia

Dåligt självförtroende = man tror inte att man klarar av att göra saker, t.ex klara ett prov



Dålig självkänsla = man tycker illa om sig själv. t.ex men tycker att man är ful osv.



Bara så du vet liksom. Det är många som skriver fel mellan dem två. (menar inget negativt så du vet). :)



2012-05-05 @ 18:22:21
URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0