Somnade när jag solade

Idag har det varit en chiiiilldag!
älskar't

Skolan har varit okej, och SO lektionen var faktiskt kul!
Vi skulle ha egna åsikter om vissa saker så disskuterade vi
och hade olika åsikter, blev som typ disskutioner jättelänge.
Men det var feettkul! :)
På svenskalektionen skrev jag klart en urtöntig uppsats om "mardrömmar"
typ.. usch, skäms över den!
men jag ville bara bli klar med den så orka inte skriva om :c
men min lärare sa den var "jättebra" så får la va nöjd.
Och på bilden blev jag klar med "lådan om vad jag gillar" den blev kass också
men ligger ett arbete efter och har 1 lektion kvar innan lovet så ja... fick slarva det sista.
Och på Biologin satt jag ute och plugga till provet som är på tisdag.

När jag kom hem så var jag inte liite röd och trött.
tomato!
Jag somnade när jag solade och vaknade 1,5 timme efter.
Som tur var så hade solen varit i moln och inte lyst typ någonting
så blev inte bränd (y'

Idag hade jag tänkt att komma ut i skogen och springa men jag orkade inte
för det var så sjukt varmt!
Får bli imorgon på morgonen, får gå upp tidigt c:

Känner det faktiskt var på tiden att jag skrev ett långt inlägg,
för på sista tiden har jag bara gjort bildinlägg å sån skit så nu kommer lite
ni kan läsa också!

Hoppas ni inte tråkades ihjäl.


bjuder på gammal goooing !

puss&kram


Kommentarer
Postat av: nina :)

F R Å G E S T U N D !

vore jätte kul om du ställde några frågor till mig på min frågestund! avslutar den 25/5 kram! :)

2012-05-25 @ 21:24:24
URL: http://ninauknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0