Tagga minilov!

* le *

Detta lovet ska jag faktiskt lyckas le en gång och inte låtsas, det blir mitt mål de
här dagarna. keeey?
Idah vaknade jag kvart i åtta.. och det är det senaste jag måste cykla för att komma
till skolan i tid.
Fick sminka mej, äta och hitta kläder fort som fan och kom till skolan
halv nio.
"och nu kommer du buhu buhu så sent!" min lärare asså.

min lärare behöver en hivefive.
med en stol.
i ansiktet.

finns inga ord hur mycket jag ogillar henne, och hon ogillar mej.
Skitsamma, idag ska jag dra till stallet.. taggar inte.
Men ska hjälpa mamsen med heesten idag så får stå ut några timmar.
Kommer ju intee dö av det direkt!



puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0